kolmapäev, 4. mai 2011

Igaühe jaoks on kuskil keegi...

Pulmakutse
Kutse tehtud vastavalt pruutpaari soovidele ja nõudmistele :)
Teine variant on pärlisüdametega, need pildi tulevad hiljem.



Kevad käes ja pulmahooaeg on alanud. Veidi aega tagasi sain osa ühest vahvas pulmapeost, mis toimus Otepääl. Ja sel suvel olen kutsutud veel kahte pulma. Peaks mainima, et viimati käisin pulmas aastal 92. Seega tundub, et minu lähikonnas on 2011 populaarne abiellumiseks :D

Esimese pulma tarbeks sain ma sõbrannalt ülesande pulmalehe meisterdamiseks. Sellega oli palju pusimist, aga õnneks ei pidanud ma seda üksi tegema ja mul oli väga tubli kompanjon.

Kolmandaks pulmaks on mulle seatud kohe väga palju ülesandeid... alatest kutsetest ja muudest paberiga seotud vidinatest ja peopaiga kaunistamisest kuni peigmehele kaelasideme kinnitusnõela meisterdamiseni välja.

Veel üks pruut tellis soengukaunistuse jaoks kangast lilli ja rosette.

Seega on oodata edaspidi palju pulmadega seotuid postitusi :)
Muinasjutuline aeg!

0 kommentaari:

Postita kommentaar