esmaspäev, 9. mai 2011

Juba ma salaja proovin su kingi....


LAUL MINU EMAST

Maimu Linnamägi


See laul siin on minu emast.
Ka sinu emast on see,
sest tundub, et mõneski mõttes
on emad meil sarnased.

Kord jooksin ta undrukusabas...
Eks sina ju jooksnud ka?
Ning armsamat ema naerust
ei mõistnud me mõtelda.


Ei ühtegi suuremat kurbust
me kandnud koos temaga,
ta selle vaid endale võttis.
Mis kindlus on emaga!

Et lapsed neil sirgumas suureks,
emad vahel ei usugi vist,
sest kuidagi jätta ei tihka
nad meie eest võitlemist.


See laul siin on minu emast.
Ka sinu emast on see.
Sest tundub, et mõneski mõttes
kõik emad on sarnased.


See lõik: "Juba ma salaja proovin su kingi..." on mu üks lemmiklaulust, mida ema mulle ja mu õele just siis laulis, kui me haiged olime ja kraadida oli tarvis. Millegipärast see tegevus kohe kuidagi ei istunud ja ema laulmine oli ainuke asi, mis sundis hetkeks paigal püsima kuulama. Selle sama lauluga olen ma rahustanud ka oma kahte tütart ja pole siiani leidnud selleks paremat viit. Ema teab! :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar